У разі необхідності повторного відправлення звітів (отримано Квитанцію № 1 “не прийнято” або Квитанцію № 2 з інформацією про помилки) потрібно зробити копію відповідних не прийнятих документів.

Для цього потрібно зробити правий клік по помилковому звіту, в контекстному меню обрати Створити копію або Створити копію поточного періоду). З'являється вікно з питанням про те, що Звіт має додатки, чи створювати їх. Тиснемо Так. При цьому змінюється номер документу в цьому періоді. Це потрібно для того, щоб звіт пройшов під новим номером на приймальному шлюзі і нові квитанції закріплювалися за ним. Виправляємо звіт згідно інформації зазначеної в квитанціях, перевіряємо, зберігаємо, підписуємо і відправляємо повторно.