Щоб переглянути результат приймання звіту, потрібно отримати квитанції з серверу ДПС. Кожна квитанція прикріплюються до відповідного звіту.

Щоб завантажити квитанції натискаємо кнопку Перевірити пошту, яка знаходиться у правому верхньому куті програми. Після цього відкривається вікно перевірки вхідних повідомлень:

Перевірка вхідних повідомлень

Після  закінчення процесу перевірки у цьому вікні можна побачити кількість отриманих квитанцій. Кнопка Детально відкриває вікно з детальним описом процесу прийняття листів, де можна побачити подробиці та причини помилок обробки пошти, якщо вони мали місце. Отримані квитанції та повідомлення можна побачити у вкладці Квитанції, де вони відображені загальним списком, а також у вкладці Звіти де кожна квитанція закріплюється за відповідним звітом.

Існують кілька видів відповідей на електронні документи звітності, які відправляються автоматично з серверу (шлюзу) контролюючого органу:

  • Повідомлення - означає, що документ успішно прийнято сервером державної установи;
  • Квитанція № 1 - означає, що підписи документу було перевірено та успішно розшифровано. Якщо квитанція прийшла без поміток або з позначкою “із зауваженнями”, то документ пройшов перевірку підписів. Якщо наявна позначка “не прийнято”, то виникла проблема технічного характеру (подробиці в тексті квитанції).
  • Квитанція № 2 - означає, що ваш звіт розглянутий автоматичною системою контролю звітності. Вона може інформувати як про успішне подання документу, так і про якісь помилки, допущені при його заповненні (подробиці в тексті квитанції).