Якщо Ви шукали інформацію щодо сертифікатів для ПРРО, перейдіть за посиланням – Інструкція по заповненню форми № 5-ПРРО “Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованих/удосконалених сертифікатів відкритих ключів, які застосовуються в ПРРО (J/F1391802)
Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису подається у таких випадках:
- Необхідно додати ЕЦП (бухгалтера, співробітника тощо) до комплекту підписів «директор+печатка», на які діє приєднання до договору про визнання електронних документів.
- Необхідно додати ЕЦП до діючого комплекту підписів.
- Ввести в дію новий комплект ЕЦП у разі, коли ще не закінчився строк дії діючого комплекту.
Порядок створення бланку Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису:
- вибираємо розділ «Звіти» (або «Меню - Створити новий звіт») (1);
- натискаємо «Новий звіт» (2);
- вибираємо період - поточний місяць (3);
- вибираємо розділ «Податкова служба - Договори» (4);
- ставимо позначку біля бланку «J/F1391103 – Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису» і натискаємо «ОК» (5).
Порядок складання Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису:
- У табличній частині Повідомлення додаємо рядок (натиснути «Додати рядок») для НОВОГО підпису директора;
- заповнюємо таблицю: ПІБ, ІПН, посаду, тип підпису (1).
- накладаємо новий підпис директора, натиснувши «Накласти додатковий підпис» (2);
- підписуємо Повідомлення діючим комплектом підписів, натиснувши «Підписати» (3);
- для перевірки правильності підписання Повідомлення вибираємо «Додатково - Властивості», у розділі «Підписанти» повинен бути спочатку новий підпис із знаком «-» попереду і далі — діючий комплект ЕЦП.
Повідомлення подається у ДПІ за місцем реєстрації.
Після надходження позитивної квитанції №2 замініть підписи (або додайте) на нові у розділі «Цифровий підпис» налаштувань профілю.
! За наявності у новому комплекті підписів бухгалтера, співробітників — ОБОВ'ЯЗКОВО подайте окреме Повідомлення на кожного з них. Тільки після його прийняття можна буде підписувати документи підписами бухгалтера і співробітників.