Інколи до відправлених звітів не надходять квитанції або надходять тільки деякі з них. Причин може бути декілька.У будь-якому разі, якщо ви не отримали квитанцію протягом двох робочих днів, то це може свідчити про некоректні налаштування програмного забезпечення.Виключенням у такому випадку може бути квитанція №2 до звіту з ЄСВ, для отримання якої необхідно значно більше часу.
Використання декількох програм для подання звітності
Якщо використовуються декілька програм для подання звітності, то квитанції отримає тільки одна з них.Щоб уникнути цієї ситуації, необхідно використовувати окрему електронну поштову скриньку для кожної з програм.
Некоректно налаштована електронна поштова адреса або вона заблокована для зовнішніх програм
Зазвичай для надсилання та отримання звітів та квитанцій використовується пряме з'єднання і email не використовується. Але якщо квитанції не були отримані протягом 72 годин за прямим з'єднанням, шлюз ДПС надсилає такі квитанції на електронну поштову адресу та видаляє їх на сервері ДПС. Якщо електронна поштова скринька налаштована некоректно, то ви будете отримувати помилки під час перевірки вхідних повідомлень. Для коректного отримання квитанцій потрібно правильно налаштувати поштову скриньку
Антивіруси та файрвол
Деякі антивіруси та мережеві екрани можуть блокувати ПЗ «Соната» доступ до шлюзів контролюючих органів або до поштового сервісу. Для забезпечення коректної роботи, необхідно налаштувати зазначені програми фахівцем технічної підтримки відповідного програмного забезпечення або самостійно.
Як отримати квитанції до звіту повторно
У випадку, якщо квитанції були випадково видалені або немає можливості відновити доступ до електронної пошти з метою отримання квитанцій, є можливість відправити запит на повторне отримання квитанцій з шлюзу ДПС. Для цього у розділі «Звіти» потрібно натиснути правою кнопкою миші на звіт та обрати пункт "Відправити повторно". Через деякий час отримайте квитанції, натиснувши «Перевірити пошту».