Технічна підтримка здійснюється через телефони, email, чат на сайті, Telegram та Viber.
Актуальні контакти завжди доступні на сторінці контактів
За допомогою пункту головного меню Сонати 'Меню - Допомога - Надіслати відгук' можна відкрити налаштований у вашій системі поштовий клієнт для написання листа розробникам. Так ви можете відправити нам свої побажання, питання та подяки, що стосуються програми. Ця функція доступна тільки в ліцензійній версії Сонати.
У разі виникнення програмної помилки Соната автоматично відкриває вікно зворотнього зв'язку і надасть вам можливість відправити до спеціалістів технічної підтримки інформацію щодо помилки.
Для співпраці з технічної підтримкою Сонати може знадобитися надання вами віддаленого доступу до вашого комп'ютера. Це робиться за допомогою програми TeamViewer. Вам треба завантажити цю програму та запустити. Далі треба буде сказати спеціалісту технічної підтримки свій ID-номер: поле "Ваш ID" у вікні відповідної програми, та дозволити доступ до вашого комп'ютера натисканням кнопки ОК у вікні, що з'явиться по тому.